Pitkä viikonloppu onkin mennyt ihan hyvin, eikä ole suurempia ahdistuskohtauksia vastaan tullut :)

Tämänhetkinen pieni ärsytysketutus tulee kuitenkin yläkerran vaalivalvojaisista. Hei naapurit, ei mua kiinnosta Niinistön haastattelu pätkän vertaa. Tänne kaikki kuitenkin kuuluu.

Politiikka ei oo koskaan mua erityisemmin kiinnostanu. Oon aina käyny kuitenkin äänestämässä, mutta sillä ei oo koskaan ollu mitään merkitystä ketä äänestän, sillä koskaan ei ole oikealle kohdalle osunu. Pitää varmaan lopettaa äänestäminenkin kohta, kun se on omalla kohdalla aivan turhaa.

Mua raivostuttaa erityisesti toitotus seksuaalisesta suuntautumisesta, joka on näiden vaalien aikana noussu pinnalle erityisen paljon tietyistä syistä. Mun pieneen aivokoppaan ei mahdu ajatus siitä, että uskonto ja politiikka sekoitetaan keskenään. Muutenkaan mun ajatusmaailmaan ei mahdu se, miten joku ihan aidon oikeasti voi uskoa johonkin jumalaan (kyllä, kirjoitin tämän pienillä kirjaimilla) tai mihinkään ylimääräiseen humpuukiin. Me synnytään tänne ja kuollaan kun kuollaan. Siksi teen itsekin kovasti töitä sen eteen, että löydän mielekkyyden elämästä ja selviytymiskeinot aivan joistakin muista asioista.

Vaikka en mikään hippi olekaan, nautin elämästäni luonnon, harrastusten, läheisten ja rakkauden voimin. Nautin siitä, mitä maailma meikäläiselle tarjoaa. Nämä samat asiat auttavat mua selviytymään vaikeistakin asioista.